• Ez itt, az én Igazságom.

    Talán Te is találsz benne a saját életedre alkalmazható megoldásokat.
    Olvasd figyelmesen, s tanulj a hibáimból!

A CSEND HATALMA

A modern világban egyre ritkább az olyan pillanatok száma, amikor teljes csend vesz körül minket. Ez pedig káros hatással van az egészségünkre.
A füleinket hangokkal töltjük meg, hisz valamilyen módon állandóan zajt csapunk magunk körül. A zajszennyezés magas vérnyomást és szívrohamot okozhat, emellett károsítja a hallást. Zaj hatására az agyban kortizol és stesszhormon termelődik.

Belegondoltál már abba, hogy mennyi időt töltesz a nap folyamán csendben?
Pedig a csend több szempontból képes jótékony hatást gyakorolni az agyra.
A csendben az agy arra fordítja figyelmét, hogy mentális erőforrásait feltöltse és helyreállítsa. A csend regenerálja az agysejteket.

A folyamatos figyelemigény jelentős terhet ró az agy azon területére, amely a magasabb szintű gondolkodásban, döntéshozatalban és problémamegoldásban vállal szerepet.
Ilyenkor szellemi fáradság jelentkezik és az ember zaklatottá válik.

Csendben az agy „alapértelmezett módra” kapcsol. Az „alapértelmezett mód” akkor aktiválódik, ha álmodozunk, meditálunk, fantáziálunk a jövőről, vagy hagyjuk csapongani a gondolatainkat – tehát ha nem a külső hatások késztetnek gondolkodásra, hanem a belső képek.
Ilyenkor az agy üresjáratban van, a gondolatok, érzelmek, emlékek és ötletek áramlanak bennünk.
Empatikusabbá és kreatívabbá válunk általa.

A csendben hallod meg Lelked üzeneteit, melyek útmutatásai által járod utadat.

Csak a csendben hallhatod meg azt a belső hangot, ami Hazahív Téged.


szeretettel, Emese
Please follow and like us:
Címke .Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?